Seuran tiedot

Sulkapalloa hyvässä seurassa

Jos olet aktiivinen sulkapallon harrastaja, satunnainen sulkapallon pelailija tai armoton sulkapallon ammattilainen, niin kaikille pelaaminen seurassamme on hyvä vaihtoehto. Raision Sulkapalloilijat (RaSu) tarjoaa hyvän liikuntavaihtoehdon myös juniori-ikäisille pelaajille. Juniorien vanhemmille ja muille aikuispelaajille seuramme tarjoaa loistavan mahdollisuuden (oman pelaamisen lisäksi) olla aktiivisesti mukana juniorivalmennuksessa ja valmennuskoulutuksessa.

Raision Sulkapalloilijat r.y. on perustettu vuonna 1988 ja seuraan kuuluu n. 80 jäsentä. Seuramme tarkoituksena on edistää sulkapalloharrastusta siten, että mahdollisimman moni seuramme jäsen harrastaisi kunto-, kilpa-, tai huippu-urheiluna sulkapalloa edellytystensä ja tarpeidensa mukaan.

Tarjoamme jäsenillemme useita vakiovuoroja viikossa. Sinun ei tarvitse huolehtia vuorojen varaamisesta eikä peruuttamisesta. Lisäksi seuramme vuoroilta löytyy pelikaveri, jos oma vakiokaveri on jostain syystä estynyt. Vuoroilla pelataan kaksin- ja/tai nelinpelejä, riippuen pelaajien mieltymyksistä.

Seuramme kautta saat ostaa myös palloja omakustannushintaan.

Jos Sinua kiinnostaa sulkapallon pelaaminen hyvässä seurassa, niin tutustu toimintaamme näillä sivuilla tai ota yhteyttä seuramme yhteyshenkilöihin.

Tavataan sulkapallon merkeissä!

Johtokunta

Susanna Lehtojärvi, puheenjohtaja, susanna.lehtojarvi@rasu.net, 050 3864338
Jan Krappala, varapj., jan.krappala@rasu.net
Miikka Nummelin, sihteeri, m.nummelin@rasu.net
Daniel Rantala, daniel.rantala@rasu.net
Petri Nummi, petri.nummi@rasu.net
Sami Turunen, rahastonhoitaja, sami.turunen@rasu.net

Rasun kunniapuheenjohtajat:

Kai Elfving
Jari Paavola (v.2017)

Kokouskäytännöt

Johtokunnan kokoukset

Seuran johtokunta kokoontuu n. kerran kuukaudessa. Jos Sinulla on asioita johtokunnan käsiteltäväksi, niin juttele niistä jollekin johtokunnan jäsenelle.

Kevätkokous

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa.
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
  5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajien lausunto.
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille.
  7. Käsitellään johtokunnan esittämät tai jäsenten sääntöjen mukaisesti vireille panemat asiat.
  8. Kokouksen päättäminen.

Syyskokous

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa.
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
  5. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksun suuruus seuraavalle kalenterivuodelle.
  6. Valitaan täysi-ikäisten jäsenten keskuudesta johtokunnan puheenjohtaja ja muut jäsenet seuraavaksi toimintakaudeksi.
  7. Valitaan yksi tai kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat tarkastamaan seuran tilejä ja hallintoa.
  8. Käsitellään johtokunnan esittämät tai jäsenten näiden sääntöjen mukaisesti vireille panemat muut asiat.
  9. Kokouksen päättäminen

Sulkapalloa

hyvässä seurassa

Jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää, ota meihin yhteyttä sähköpostilla:

toimisto@rasu.net

Miksi kannattaa liittyä Sulkapalloseuraan?

Lue lisää Sulkapalloliiton sivuilta